Garantiijuhtumi teostamiseks on vaja:
- Õigesti täidetud garantiileht, kuhu on märgitud toote mudel, seerinumber, ostu kuupäev;
- Arve;
- Toote täielik komplektsus.
Reklamatsiooni täitmise kord:
- Teavitamine probleemist meie müügiosakonnale;
- Täita ära reklamatsiooni blankett;
- Täidetud blankett saata aadressile info@dparts.ee või üle anda kontoris meie esindajale;
- Vajaduse korral esitada lisainformatsiooni.
Garantiijuhtumiks ei arvesatata, kui:
- On kaotatud või täitmatta garantiileht;
- Toode on mehhaaniliselt kahjustatud või lahti võetud;
- Tehase plommid on rikutud või kahjustatud;
- Olid rikutud kasutus-, transpordi- või hoiustamistingimused;
- Remont oli teostatud isikute poolt, kes ei oma autoriseeritud teenindusluba;
- Olid kasutatud mitteoriginaalsed varuosad.
Garantiitingimuste täiendavat kirjelduset leiate ostetud toote dokumentatsioonist ja / või vastava tootja veebilehelt.
Tellimuse tagastamis ja tühjendamis poliitika
Seoses sellega, et suurem osa meie poolt pakutud tooted on tarnitud eritellimusega. Kõigepealt, palun võtke ühendust meie ostuosakonnaga
info@dparts.ee ja küsige kas teie tellimus on võimalik tagastada või tühjendada ning millistel tingimustel.